Loen - Galdhopiggen - Beseggen - Aurdal - Reisverslag uit Gardermoen, Noorwegen van A B - WaarBenJij.nu Loen - Galdhopiggen - Beseggen - Aurdal - Reisverslag uit Gardermoen, Noorwegen van A B - WaarBenJij.nu

Loen - Galdhopiggen - Beseggen - Aurdal

Blijf op de hoogte en volg A

08 Juni 2015 | Noorwegen, Gardermoen

Soms zeggen foto's meer dan woorden. Dat gaan we in dit geval ook zo laten. Afgelopen weekend en vandaag hebben we nog volop genoten van de prachtige natuur die Noorwegen te bieden heeft. Galdhopiggen, Beseggen, Aurdal. We hebben nog gespierdere kuiten gekregen dan die we al hadden van al dat wandelen (en dat wil wat zeggen). Het was een kort reisje, relatief naast de deur, maar soms hoef je het niet ver weg te zoeken om even goed uit te waaien. En dat hebben we gedaan! De auto is zonder kleerscheuren ingeleverd en nu is het wachten, totdat we mogen inchecken om weer de realiteit tegemoet te gaan. Bedankt voor alle reacties, die blijven leuk om te lezen! En natuurlijk alle overbezorgde berichtjes.. Die gladde schoenen zorgen juist voor meer contact met de aarde, ofzoiets?! Hopelijk tot de volgende reis (en stiekem denken wij al te weten waar die naar toe gaat....)

• 08 Juni 2015 - 14:57

André:

Lieverds, lekker bijkomen en dan een fijne en veilige reis terug.
    Ik ben razend nieuwsgierig naar die foto's. Hopelijk ook een paar waar het contact met aarde (op je kont vallen) beter is te zien.
    Xx

• 08 Juni 2015 - 15:18

Annemieke:

lieverds een hele goede reis probeer wat te slapen want het wordt een latertje.
    kan niet wachten tot we de foto's kunnen zien.

dikke kus
    mam

• 08 Juni 2015 - 16:40

Jony:

Het fijne van vakantie is het weer thuiskomen. Met in jullie bagage naast de spullen en de vuile was, een hele berg (leuke woordspeling) met nog meer ervaring.
    Dank jullie wel voor jullie zeer uitgebreide reisverslag, het was erg leuk om te lezen.
    Ook van hier een hele veilige terugvlucht en alvast WELKOM THUIS.
    De volgende reis was toch de Veluwe?

Pas goed op elkaar en gebruik al je zintuigen.
    xxxjony

• 08 Juni 2015 - 18:42

Anna Vermeulen:

Het zit er voor jullie weer op in ieder geval een veilige thuis komst.Nieuwe reis in gedachten,wil zeggen dat jullie wederom genoten.kus Opa en Oma