Odda - Kinsarvik - Bergen - Aurland - Reisverslag uit Aurland, Noorwegen van A B - WaarBenJij.nu Odda - Kinsarvik - Bergen - Aurland - Reisverslag uit Aurland, Noorwegen van A B - WaarBenJij.nu

Odda - Kinsarvik - Bergen - Aurland

Blijf op de hoogte en volg A

03 Juni 2015 | Noorwegen, Aurland

Gisteren liep letterlijk en figuurlijk in het water. Eenmaal in Bergen waren we het al vrij snel eens dat, dat niks voor ons was. Waar de natuur een mix is van alle landen waar we zijn geweest, daar blijft de stad een stad. Been there, done that, snel weg. Net buiten bergen (plaatsje Haus) vonden we onder een afdakje een prima plek om te koken en tussen de druppels door hebben we snel de tent opgezet. Al die regen begint zijn tol te eisen en ondanks onze strak opgebouwde tent zijn er toch een paar druppels in de tent gekomen. Hopelijk blijft het de komende dagen droog. Bij opstaan blijkt het echter alweer, herstel nog steeds, te regenen. Op weer naar Aurland hopen we het zonnetje en een mooie dag tegemoet te rijden.

Een mooie dag werd het zeker. Uren gewandeld door Aurlandsdalen. Waar we nog mazzel gehad hebben ook, want in eerste instantie stond er dat de enige toegangsweg afgesloten zou zijn. Gedragen als stomme toeristen, doorrijden en je komt nog eens ergens. Aurlandsdalen laat je je nog kleiner voelen dan je al bent. Geen kip te bekennen, enorme rotswanden en watervalgeluiden op de achtergrond. Geen noemenswaardige hoogtepunten, wel ouderwets lekker uitwaaien. Morgen breiden we onze weg uit richting het Noorden naar Innvik. Een spontane actie waarvan we geen idee hebben wat het zal brengen, maar mooi wordt het zeker.

  • 04 Juni 2015 - 10:38

    Annemieke:

    hebben jullie nog wel droge kleren want met als die regen droogt ook niets.
    Zit me eigenlijk af te vragen waar jullie je wassen want ik lees niets anders als ergens een plekje zoeken voor de tent en lees dan niet dat dat een officiele camping is.
    Heb net gezien dat er in Innvik een prachtig Fjordenhotel staat, lijkt me heerlijk om daar even te overnachten alvorens jullie weer naar beneden rijden.
    Jullie mogen jezelf best eens verwennen toch?

    En volgende keer misschien toch in augustus naar Noorwegen/

    veel plezier lieverds en doe voorzichtig.

    xx mam

  • 04 Juni 2015 - 11:00

    André:

    Mama laat haar stemmetje nu iets duidelijker horen.
    Slapen in een natte tent? Doe effe normaal.
    Geniet in een hotel. Fijne sauna's daar vermoed ik.

    Xx

  • 04 Juni 2015 - 11:05

    Annemieke:

    ja en het is geen type fout he, ik bedoel echt Fjordenhotel en geen Fordhotel.
    xx mam

  • 04 Juni 2015 - 11:16

    Jony:

    Mafkezen, laat je trots een beetje varen en tank even bij in dat Fjordenhotel waar je moeder het over heeft. Fijn echt bed, lekkere 4-gangen maaltijd, warm bad en fatsoenlijke wc, Noorse sauna, ik wist het wel na zoveel regen. Vakantie betekent ook relaxen!!!!! Dan maar even geen Beckertjes maar ook een beetje van Vloten........!!! (sorry zusjes)
    Blijf goed op elkaar passen en gebruik al je zintuigen.
    xxx jony


  • 04 Juni 2015 - 14:55

    Anna Vermeulen:

    Nu Beckkertjes sluit ik mij volledig aan bij Pap en Mam.Dat jullie twee bikkels zijn dat weten wij allang,maar Dockter Arianne in een vochtige tent slapen en rond lopen met natte kleren,bevorderd niet jullie gezondheid.Dus kort om geniet even van een een droog hotelletje xx

  • 04 Juni 2015 - 16:36

    Petra:

    Lieve Allebei,

    Nu kan ik mij voorstellen dat je koste wat kost een bikkel wil zijn, maar zijn daar in de buurt geen trekkershutten of zo. Ook nog lekker primitief. Laat de van Vloten genen ook een beetje gelden hé !! ha,ha. Wel grappig dat wij, die jullie volgen, allemaal graag willen dat jullie een fatsoenlijk onderkomen nemen.
    Geniet nog fijn.
    Liefs Petra.xx

  • 04 Juni 2015 - 19:02

    Marij:

    Bikkels,

    Fijn om weer iets van jullie te horen.
    Ik wil me niet in de Beckers / van Vloten discussie mengen, hoewel ik ook het zelfde idee had :-)
    maar ik ben wel benieuwd of jullie daar gehoor aan geven.
    Ben voorzichtig en geniet volop.

    xxx Marij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Aurland

A

Actief sinds 28 Mei 2015
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 2729

Voorgaande reizen:

29 Mei 2015 - 08 Juni 2015

Noorwegen

Landen bezocht: